Ogłoszenia duszpasterskie – 6 kwietnia 2025 roku

1. Rozpoczęliśmy rekolekcje wielkopostne, które prowadzi ks. Andrzej Zaniewski – były wikariusz naszej parafii, a obecnie dyrektor Centrum Edukacyjno-Formacyjnego w Koszalinie. Nauki rekolekcyjne podczas każdej niedzielnej Mszy, a od poniedziałku do środy podczas Mszy o godz. 7:30, 9:00 i 18:00. Spowiedź od poniedziałku do środy pół godziny przed Mszą rekolekcyjną.

2. Dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 18 zapraszamy na nauki rekolekcyjne do kościoła o godz. 16:30. W poniedziałek: klasy 1-3, we wtorek: klasy 4-6, w środę: klasy 7-8. Spowiedź dla dzieci w czwartek od godz. 17:00.

3. Dzisiaj po Mszy o godz. 16:00 zapraszamy na Gorzkie żale. Podczas nabożeństwa będą zbierane ofiary na kwiaty do Bożego Grobu.

4. W czwartek od godz. 17:00 adoracja Najświętszego Sakramentu i spowiedź.

5. W czwartek o godz. 16:30 zapraszamy na próbę do kościoła dzieci, które przystąpią do I Komunii 17 maja o godz. 12:00.

6. W piątek zapraszamy na nabożeństwo Drogi krzyżowej: dla dzieci o godzinie 16:30, a dla dorosłych i młodzieży o godz. 17:30.

7. Za tydzień Niedziela Palmowa. Błogosławieństwo palm podczas każdej Mszy. Msza o godz. 12:00 rozpocznie się na zewnątrz kościoła. Tego dnia odbędzie się akcja ,,Pola nadziei”, czyli zbiórka na rzecz koszalińskiego hospicjum. Szkolni wolontariusze będą zbierać datki przed i po każdej Mszy, z wyjątkiem tej o godz. 18:30.

8. W tym tygodniu są jeszcze wolne intencje mszalne. Zachęcamy do ich zamawiania.

9. Biuro parafialne będzie czynne od wtorku do piątku w godz. 16:30-17:30.

10. Nasza Parafia ma nową stronę na Facebooku. Zapraszamy do jej polubienia i stałego obserwowania, aby mieć na bieżąco dostęp do informacji tam umieszczanych.

11. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w posprzątanie naszego kościoła na święta.

12. Polecamy tygodnik „Gość Niedzielny”, w którym m.in. bardzo pożyteczny dodatek z rachunkiem sumienia.

13. Na czas rekolekcji oraz na kolejny tydzień codziennych spraw i obowiązków życzymy wszystkim Bożego błogosławieństwa.

UDOSTĘPNIJ...